Kolejny mural w ramach kampanii „City Forest” marki Converse
  • 0
  • 4
18.03.2021

Kolejny mural w ramach kampanii „City Forest” marki Converse

W Warszawie powstał kolejny mural w ramach kampanii „City Forest” marki Converse. Jego autorami są Ewa Mos i Alek Morawski, a malowidło wykonane zostało za pomocą farb oczyszczających powietrze.

Praca powstała przy tzw. Patelni w okolicach stacji metra Centrum. Dwoje artystów połączyło siły, by pokazać, że różnice pomiędzy płciami nie są ważne. Wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy dążyć do tego, aby akceptować innych bez względu na kolor skóry, płeć czy inne różnice pomiędzy ludźmi.

Projekt na ścianę przeniosło Good Looking Studio. W tym roku w Polsce powstaną jeszcze kolejne murale pod patronatem marki Converse.

  • 4
Powstał kolejny mural w ramach akcji „City Forest”

Powstał kolejny mural w ramach akcji „City Forest”, fot. Michał Dziurkowski

Powstał kolejny mural w ramach akcji „City Forest”

fot. Michał Dziurkowski

Powstał kolejny mural w ramach akcji „City Forest”

fot. Michał Dziurkowski

Powstał kolejny mural w ramach akcji „City Forest”

fot. Michał Dziurkowski

18 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2021

„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek

Replens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.