Kolejny etap sprzedaży Grupy radiowej Time - Marketing przy Kawie
Kolejny etap sprzedaży Grupy radiowej Time
  • 0
  • 1
9.02.2005

Kolejny etap sprzedaży Grupy radiowej Time

Zarząd Time sp. z o.o. (domu sprzedaży czasu antenowego Radia Eska i Gold FM) wdraża kolejny etap strategii opartej na budowie ogólnopolskiej sieci lokalnych stacji Radia Eska. Jej celem jest zwiększenie udziału Grupy Radiowej Time (Eska i Gold FM) w rynku reklamy radiowej. Obecnie rozgłośnie Eski tworzą bardzo konkurencyjną ofertę reklamową wobec stacji ogólnopolskich

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 lutego 2005