Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife (wideo)
  • 1
  • 1
9.04.2015

Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife (wideo)

Rozpoczął się kolejny etap kampanii MetLife. Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie firmy jako globalnego podmiotu oferującego ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło działań brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 kwietnia 2015

8 kwietnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2015

Kupony, karty, nagrody, czyli lojalność budowana długofalowo – analiza ARC Rynek i Opinia (infografika)

43% przedsiębiorstw działających w Polsce realizowało w 2014 r. programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych. Jednocześnie w ramach prowadzonych akcji firmy decydowały się na outsourcing obowiązków. W poprzednim roku ponad 1/3 podmiotów korzystała z pomocy zewnętrznych specjalistów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.