Kolejne nowe szyldy na warszawskiej Pradze
  • 1
  • 9
12.03.2019

Kolejne nowe szyldy na warszawskiej Pradze

Miasto Warszawa we współpracy ze Stowarzyszeniem Traffic Design po raz kolejny odmłodziło stołeczne szyldy. Tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe.

To druga edycja projektu przemiany szyldów rzemieślników, przeprowadzona na zlecenie m.st. Warszawy. Transformacja pokazuje, jak dobra reklama wzbogaca wygląd przestrzeni publicznej.

Atrakcyjne, odnowione szyldy pojawiły się przy ulicach: Siennickiej, Skaryszewskiej, Grochowskiej i Kobielskiej. Poprawią estetykę przestrzeni tego regionu Grochowa i Kamionka, promując dobry polski design. Do współpracy ponownie zaproszono czołowych rodzimych projektantów, w tym również warszawskich. Są wśród nich m.in. Paweł Ryżko, UVMW, Marta „Martiszu” Ludwiszewska i Zespół Wespół.

W tegorocznej edycji dziesięć nowych szyldów otrzymały małe lokalne zakłady rzemieślnicze, m.in. funkcjonujący niemal 80 lat zakład krawiecki, serwis rowerowy oraz punkt naprawy parasoli.

Poprzednia edycja odbyła się na Pradze-Północ. W jej ramach przemianę przeszły szyldy dziesięciu lokalnych rzemieślników. Przedsięwzięcie otrzymało wyróżnienie Innovation in Design Award, a praskie szyldy znalazły się wśród najciekawszych identyfikacji wizualnych z całego świata.

Dodatkowo 16 marca o godzinie 16:00 w Zodiaku Warszawskim Pawilonie Architektury odbędzie się debata poświęcona nowym szyldom. Udział wezmą projektanci i rzemieślnicy.

Dzień później o 12:00 w ramach wernisażu autorzy zapraszają na spacer. Zbiórka odbędzie się przy z ul. Siennickiej 23, gdzie pojawił się nowy szyld „Kalinka” (autor: Paweł Ryżko).

  • 9

Jakub Hakobo Stępień

Jakub Hakobo Stępień

Paweł Ryżko

Marta Przeciszewska

Marta „Martiszu” Ludwiszewska

Marta Przeciszewska

Paweł Ryżko

UVMW

Zespół Wespół

 

 

12 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2019

„Don’t invest in Łódź!”. Kampania promocyjna miasta

„Don’t invest in Łódź!”. Z tym hasłem mogli spotkać się pasażerowie zagranicznych portów lotniczych, czytelnicy portali internetowych „The Wall Street Journal” czy „Bloomberg”, użytkownicy LinkedIna, a od 8 marca także widzowie stacji telewizyjnych CNN i BBC. Ruszyła kampania informacyjno-promocyjna miasta. Działania mają zachęcić prywatnych, międzynarodowych przedsiębiorców do inwestowania w Łodzi.