Kolejna kampania z cyklu „Prędkość zabija. Włącz myślenie"
  • 0
  • 1
24.03.2011

Kolejna kampania z cyklu „Prędkość zabija. Włącz myślenie”

Konsorcjum pod przewodnictwem Legend Group będzie realizować kampanię społeczną na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury i Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Temat akcji to nadmierna prędkość jako główna przyczyna wypadków drogowych. Nawiązuje do niego hasło: „Prędkość zabija. Włącz myślenie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2011