Kolejna edycja I ❤ marketing & technology już w maju
  • 0
  • 1
25.01.2023

Kolejna edycja I ❤ marketing & technology już w maju

15–29 maja w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji marketingowej – I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.

Po raz pierwszy konferencja będzie trwać aż pięć dni i wystąpi na niej ponad 50 prelegentek i prelegentów.

I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje.

Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżek tematycznych:

  • I ❤ automation & tools – NOWOŚĆ!
  • I ❤ marketing
  • I ❤ social media
  • I ❤ seo & content
  • I ❤ dev

Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiety dwu- oraz trzydniowe.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie ilovemkt.pl.

  • 1
I ❤ marketing & technology

I ❤ marketing & technology 15–29 maja w Warszawie

24 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2023

Reklamacje i zwroty zakupów są najczęstsze po wyprzedażach i świętach

Trwa najgorętszy okres w roku dla branż retail i e-commerce. Polacy najczęściej zwracają produkty po wyprzedażach sezonowych i Bożym Narodzeniu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zastrzeżenia do kupionych produktów miało 47% konsumentów, podczas gdy reklamacji usług dokonało 27%. Takie wyniki przyniosło badanie firmy Webcon „Reklamacje i zwroty po polsku”. Dlatego eksperci firmy podkreślają, że sklepy powinny skupić się na automatyzacji i optymalizacji obsługi posprzedażowej – zwłaszcza zwrotów i reklamacji.