„Kobiety na roli”– PepsiCo i organizacja Care z kampanią na temat nierównych szans kobiet w rolnictwie
  • 6
  • 2
8.03.2019

„Kobiety na roli”– PepsiCo i organizacja Care z kampanią na temat nierównych szans kobiet w rolnictwie

Ruszyła międzynarodowa kampania firmy PepsiCo oraz organizacji non-profit Care. Zwraca ona uwagę na problem nierównych szans kobiet w rolnictwie. W kampanii uczestniczy polska rolniczka – Bożena Sierańska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2019

7 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2019

Aktywni i wygadani klienci – przekleństwo czy błogosławieństwo? Raport „Customer Listening 2.0”

Konsumenci zapytani o to, kto ich zdaniem najlepiej reprezentuje marki na rynku, wybierają siebie, czyli klientów, którzy produkty tych marek kupują, używają ich i znają je najlepiej. Do wyboru były również odpowiedzi: „pracownicy”, „osoby zarządzające marką”, „eksperci” oraz „celebryci i blogerzy”. Dziewięciu na dziesięciu internautów chce, aby marki słuchały ich głosu, analizowały ich opinie, reklamacje i pomysły – pokazuje raport Mobile Institute „Customer Listening 2.0”.