„Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać” – kampania marki Agata Meble (wideo) - Marketing przy Kawie
„Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać” – kampania marki Agata Meble (wideo)
  • 1
  • 1
17.05.2013

„Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać” – kampania marki Agata Meble (wideo)

Marka Agata Meble rozpoczęła akcję „Kupuj, co chcesz, a spłacaj po wakacjach”. Towarzyszy jej kampania reklamowa „Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 maja 2013

16 maja 2013