Kobiety i mężczyźni inaczej rozpowszechniają negatywne opinie o produktach
  • 0
  • 1
1.06.2014

Kobiety i mężczyźni inaczej rozpowszechniają negatywne opinie o produktach

Takie wyniki badań podaje najnowszy „Journal of Consumer Research”. Dla specjalistów od marketingu to tym ważniejsze, że w dobie Internetu i mediów społecznościowych waga relacji pozakupowych z konsumentem rośnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50534 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 maja 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2014

„Architekt marki” – nabór na studia podyplomowe w Uczelni Łazarskiego

Wraz z rokiem akademickim 2014/2015 Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego rozpoczyna nabór na trzecią edycję kierunku „architekt marki”. Stale rosnące zainteresowanie programem wśród profesjonalistów z branży marketingowej pokazuje, jak istotna staje się wysoce wyspecjalizowana, interdyscyplinarna wiedza praktyczna z zakresu kompleksowego zarządzania marką. Rekrutacja potrwa do połowy września 2014 r.