Kobieta w centrum uwagi w kampanii Cin & Cin
  • 1
  • 3
6.12.2017

Kobieta w centrum uwagi w kampanii Cin & Cin

Silna, niezależna, działa na własnych zasadach. Zmienia bieg historii i inspiruje innych – taka jest bohaterka telewizyjnej kampanii sponsoringowej Cin & Cin. Takie są też ambasadorki marki: aktorka i podróżniczka Monika Mariotti, tancerka Klaudia Antos i DJ-ka Nina Kozieradzka.

W spocie sponsoringowym marka zachęca kobiety, by odważnie realizowały pragnienia i czerpały z życia pełnymi garściami. Porusza temat kobiecej siły, wolności i przyjemności. Te trzy wartości stały się motywem całej kampanii pod hasłem „Cin & Cin – lubię tak”.

Klaudia Antos ma uosabiać kobiecą siłę. Symbolem wolności jest Monika Mariotti. Z kolei Nina Kozieradzka, czyli DJ-ka Neen pokazuje, jak czerpać z życia przyjemność.

Spot od 6 grudnia można zobaczyć na największych portalach internetowych. Od 11 grudnia będzie też emitowany w ponad 30 stacjach telewizyjnych, w tym stacjach Grupy TVN. Marka zaplanowała też działania PR oraz dystrybucję materiałów i specjalnych ekspozycji w miejscach sprzedaży.

Częścią działań będzie aktywacja skierowana do konsumentek. Opowiadając o swojej sile, wolności i przyjemności, kobiety mają szansę wygrać nagrody, m.in. udział w sesji zdjęciowej oraz koszulki z limitowanej edycji marki Dash My Buttons. W internetowej ankiecie zainteresowane mogą też sprawdzić, która cecha kobiety Cin & Cin jest w nich najsilniejsza.

Reklamę wyreżyserował Marcin Ziębiński. Jest on twórcą filmów fabularnych (m.in. „Gniew” i „Dublerzy”), a także licznych produkcji reklamowych i teledysków, w tym klipu „Jaka ja Kayah”.

  • 3
Reklama

6 grudnia 2017

Czytaj także
Reklama
Reklama