Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wybrała komitet sterujący
  • 0
  • 0
20.08.2019

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wybrała komitet sterujący

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań podczas pierwszego spotkania organizacyjnego wybrała komitet sterujący. Będzie on zarządzał jej pracami. W jego skład weszli eksperci ze strony marek z najważniejszych sektorów reklamowych. To handel detaliczny, farmacja, branża spożywcza, kosmetyczno-detergentowa, telekomunikacyjna, AGD, motoryzacyjno-paliwowa i finansowa.

Pierwszym zadaniem, nad którym będzie pracować koalicja pod przewodnictwem komitetu, jest opracowanie merytorycznych oczekiwań marketerów wobec systemu badań konsumpcji mediów w Polsce.

Eksperci, którzy kierują pracami Koalicji Marketerzy dla Lepszych Badań, to:

  • Małgorzata Dzięgielewska-Sojka (Play),
  • Aleksandra Gawlas-Wilińska (Henkel Polska),
  • Jerzy Hołub (Mastercard),
  • Rafał Jakubowski (mBank),
  • Szymon Jóźwiak (Philips Polska),
  • Ewelina Kraskowska (USP Zdrowie),
  • Irena Pobłocka (Grupa Lotos),
  • Izabela Pontus (Grupa Maspex),
  • Dorota Wrotek-Gut (Jeronimo Martins).

Cały czas jesteśmy otwarci na to, by do komitetu dołączyły kolejne osoby. Zarówno z obecnego grona członków koalicji, jak i spośród tych, którzy rozważają dołączenie do naszej grupy. Chciałabym podkreślić, że do koalicji, a tym samym prowadzonych przez nią prac, może włączyć się każdy marketer – mówi Małgorzata Dzięgielewska-Sojka z Play.

Dokładny harmonogram i sposób opracowania briefu dotyczącego nowego badania mediów ma być gotowy jeszcze w sierpniu.

W skład Koalicji Marketerzy dla Lepszych Badań wchodzi obecnie 40 ekspertów. Pracują oni w firmach: Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Coty, Decathlon, Eurobank, FCA Group, Grupa Lotos, Grupa Maspex, Henkel Poland, Jeronimo Martins (Biedronka), Jeronimo-Martins (Hebe), McDonald’s Polska, Mars, Mastercard, mBank, Media Saturn, Mitsubishi Motors, Philips Polska, Play, Santander Bank, USP Zdrowie, Volkswagen Group (Seat), Wedel i Visa. Grono ekspertów zrzeszonych w tej grupie cały czas się powiększa.

Wsparcia organizacyjnego udziela tej inicjatywie biuro IAA Polska.

19 sierpnia 2019