Knorr wprowadza nową platformę komunikacji, w której zachęca, by świąteczne dania były dobre dla planety - Marketing przy Kawie
Knorr wprowadza nową platformę komunikacji, w której zachęca, by świąteczne dania były dobre dla planety
  • 1
  • 1
9.03.2021

Knorr wprowadza nową platformę komunikacji, w której zachęca, by świąteczne dania były dobre dla planety

Marka produktów spożywczych należąca do Unilevera startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji „Eat for good”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 marca 2021