- 1
- 1
Knorr odświeża wizerunek Gorącego Kubka, by zdobyć młodszych konsumentów
Kampania „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek!” ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej.
Decyzja o odświeżeniu komunikacji produktu z kategorii instant zapadła w odpowiedzi na zmiany w świadomości konsumentów, jak również szybko zmieniające się gusta młodego pokolenia. Celem było opracowanie strategii i komunikacji łączącej potrzeby starszych i młodszych użytkowników. Efektem jest spot „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek!”. Promuje on najpopularniejsze smaki produktu – barszcz czerwony, pomidorową z makaronem i serową z grzankami. Dodatkowo w kampanii pojawia się nowy smak: 4 sery z grzankami.
Kampania obejmie dwa rynki – Polskę i Węgry. Każdy z nich otrzymał własną wersję językową spotu, bez użycia dubbingu. W adresowanej na rynek węgierski reklamie aktorzy z pomocą trenera lingwistycznego wypowiadali swoje kwestie w języku węgierskim.
Kampania Knorra „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek” emitowana jest w postaci spotów w serwisach Meta i na YouTube, a także jako OOH i DOOH. Przygotowała ją That One Agency, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, a media kupił Mindshare.
- 1