Klimaty niemieckiej stolicy w Warszawie. Wystartowała inicjatywa „Pop into Berlin” - Marketing przy Kawie
Klimaty niemieckiej stolicy w Warszawie. Wystartowała inicjatywa „Pop into Berlin”
  • 0
  • 4
20.10.2016

Klimaty niemieckiej stolicy w Warszawie. Wystartowała inicjatywa „Pop into Berlin”

„Pop-up-Store to jedno z dwóch wydarzeń odbywających się w ramach inicjatywy „Pop into Berlin”. Od 17 do 23 października w Warszawie można zobaczyć i kupić produkty berlińskich marek. Na gości czekać będzie również m.in. miniaturowa dyskoteka i tyranozaur Tristan.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2016