„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience - Marketing przy Kawie
„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience
  • 0
  • 0
21.08.2017

„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. Koncentrować się na komunikacji marketingowej odpowiadającej na oczekiwania klientów. Ci bowiem oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką. Wszystko to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź będzie można poznać podczas V edycji konferencji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2017