Klientka Parku Handlowego Matarnia twarzą jego kampanii
  • 0
  • 3
23.09.2013

Klientka Parku Handlowego Matarnia twarzą jego kampanii

Z początkiem października rusza kampania reklamowa Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku, pod hasłem „Tak, jak lubię”. Twarzą działań została Anita Mazurkiewicz – klientka, która wygrała konkurs organizowany przez centrum handlowe.

Anita Mazurkiewicz została wyłoniona w drugiej edycji konkursu „Pokaż swój styl”, organizowanego w serwisie Facebook. W zmaganiach mógł uczestniczyć każdy, kto lubi bawić się modą. Autorzy najlepszych zgłoszeń zostali zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, podczas których wyłoniono zwyciężczynię konkursu.

Laureatka pozowała przed obiektywem aparatu w strojach przygotowanych przez stylistkę Matarni. Zdjęcia pojawią się na billboardach oraz w reklamach prasowych i internetowych promujących jesienne kolekcje w centrum handlowym.

***
Angażowanie własnych klientów do działań reklamowych centrów handlowych jest znaną praktyką (więcej – czytaj w tekście Portrety w galeriach). Kampanie oparte na wykorzystaniu wizerunku osób, które chcą pokazać innym swój styl ubierania się, od ubiegłego roku prowadzą też centra outlet Factory.

  • 3

Reklama

23 września 2013

Reklama
Reklama