Klienci Warty chwalą jakość obsługi w kampanii wizerunkowej z udziałem Marcina Prokopa
  • 1
  • 0
23.11.2018

Klienci Warty chwalą jakość obsługi w kampanii wizerunkowej z udziałem Marcina Prokopa

22 listopada wystartowała kampania wizerunkowa Warty. Promuje jakość obsługi klienta. Do udziału w niej ubezpieczyciel zaprosił swoich klientów, których prawdziwe historie będą prezentowane w reklamach. W spotach występuje też Marcin Prokop.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2018

22 listopada 2018

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2018

Zdrowia, szczęścia i jeszcze raz pieniędzy, czyli czego życzą sobie pracownicy na święta. Badanie SW Research

Najczęściej na święta życzymy sobie zdrowia, szczęścia, a prawie połowa z nas jako trzecie wymienia pieniądze. Święta kojarzą się Polakom nie tylko z zapachem choinki czy rodzinną atmosferą. Także z gorączką zakupów i dodatkowymi wydatkami, na które trzeba się wcześniej przygotować. Te coraz częściej są finansowane podarunkami od pracodawcy. Takie są wnioski z badania „Szef pomaga Mikołajowi”, zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.