Klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami w sposobie egzekwowania abonamentu – badanie MEC
  • 0
  • 4
8.06.2017

Klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami w sposobie egzekwowania abonamentu – badanie MEC

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu RTV budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Polsatu i NC+. Jak pokazuje badanie MEC, 72 proc. odbiorców kablówek i 75 proc. odbiorców platform jest przeciwnych temu, by ich operator przekazywał Poczcie Polskiej dane osobowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2017

7 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2017

Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów i finansów osobistych – raport Nielsena

Wyjątkowy dla rynku konsumenckiego rok 2016, wzrost sprzedaży produktów FMCG, rosnący optymizm Polaków co do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy, bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na rynku pracy – wszystko to składa się na obraz zadowolonego polskiego konsumenta. Wyniki raportu Nielsena za 2016 r. i okres styczeń–kwiecień 2017 potwierdzają mocną pozycję polskiego rynku FMCG w Europie.