Klienci chcą, by marki wychodziły poza ich oczekiwania – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 2
1.04.2014

Klienci chcą, by marki wychodziły poza ich oczekiwania – badanie ARC Rynek i Opinia

Jakość obsługi czy sprawny proces reklamacji to nie wszystko, na co zwracają uwagę klienci przy ocenie marek. Coraz częściej biorą też pod uwagę gesty wychodzące poza procedury, świadczące o bardziej ludzkim obliczu brandu – wynika z badania „Customer Experience” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2014

31 marca 2014