Klienci Carrefoura skomponują utwór na produktach z asortymentu sklepu - Marketing przy Kawie
Klienci Carrefoura skomponują utwór na produktach z asortymentu sklepu
  • 0
  • 3
10.07.2014

Klienci Carrefoura skomponują utwór na produktach z asortymentu sklepu

10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie klienci mogą stworzyć melodię, wykorzystując interaktywny stół. Umieszczone na nim produkty po dotknięciu wydają różne dźwięki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lipca 2014