Klaudia El Dursi i Ochnik – koniec współpracy - Marketing przy Kawie
Ochnik zrywa współpracę z Klaudią El Dursi po nagraniu z szaleńczą jazdą
  • 0
  • 1
2.07.2024

Ochnik zrywa współpracę z Klaudią El Dursi po nagraniu z szaleńczą jazdą

Marka galanterii i odzieży skórzanej Ochnik zerwała współpracę z Klaudią El Dursi, prowadzącą program „Hotel Paradise” w TVN Siedem. Powodem jest nagranie, które obiegło internet i media. Pokazało, jak celebrytka z dużą prędkością wyprzedza samochodem inne auta pasem awaryjnym na autostradzie.

„Współpraca została zaplanowana z dużym wyprzedzeniem i nie mieliśmy wpływu na sytuację, która miała miejsce. Chcemy stanowczo podkreślić, że nie zgadzamy się na łamanie prawa i po przeczytaniu niepokojących informacji niezwłocznie zdecydowaliśmy się zakończyć współpracę i usunąć materiał związany z promocją naszej marki” – napisała marka Ochnik na Instagramie. To konsekwencja nieodpowiedzialnej jazdy Klaudii El Dursi nagranej na autostradzie.

Nagranie powstało na zatłoczonej autostradzie A2 w kierunku Warszawy na wysokości Brwinowa. Nieodpowiedzialnym kierowcą czarnego mercedesa była właśnie Klaudia El Dursi, o czym poinformował profil Stop Cham na X.

Identyfikację ułatwiła sama celebrytka, gdy opublikowała na Instagramie post o tym, że jest mistrzem w działaniu pod presją czasu i „udało jej się dotrzeć na event Max (…) ok, ok, nieco spóźniona, ale jak to się mówi: lepiej późno niż wcale”. Później wpis zniknął, a El Dursi przeprosiła za swoje zachowanie i zadeklarowała gotowość poniesienia konsekwencji prawnych swojego zachowania.

  • 1
Klaudia El Dursi przyłapana na piractwie drogowym. Marka Ochnik zrywa współpracę

Klaudia El Dursi przyłapana na piractwie drogowym. Marka Ochnik zrywa współpracę

2 lipca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2024

Czy e-commerce jest gotowy na optymalizację cyfrowej półki? Post scriptum po webinarze Brandly360

Podczas niedawnego webinaru Brandly360, pt. „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce?”, omówiono kluczowe strategie wzrostu sprzedaży dzięki optymalizacji cyfrowej półki. Prelegenci: Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz Jakub Trybuła, senior SEO specialist z Get Noticed Agency przedstawili najważniejsze aspekty skutecznego zarządzania ofertą w e-commerce. Podkreślili też konieczność inwestycji w zarządzanie digital shelf.