„Klasa otwarta by Empik” – do kampanii marka zaprosiła ZetKacpra, Janinę Daily, Olę PS i Adama Mirka
  • 0
  • 4
9.08.2022

„Klasa otwarta by Empik” – do kampanii marka zaprosiła ZetKacpra, Janinę Daily, Olę PS i Adama Mirka

Empik co roku podejmuje działania reklamowe związane z powrotem uczniów do szkoły. W tym sezonie marka wystartowała z cyklem interaktywnych live’ów pod hasłem „Klasa otwarta by Empik”. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali twórcy internetowi – ZetKacper, Janina Daily, Ola PS i Adam Mirek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2022

8 sierpnia 2022