Kiuertgflop – World Vision używa bełkotu do walki z analfabetyzmem
  • 0
  • 2
14.04.2021

Kiuertgflop – World Vision używa bełkotu do walki z analfabetyzmem

Kiuertgflop, pfksls czy sksowlrkdi – takie „słowa” zobaczyć można na nośnikach OOH w fińskiej kampanii World Vision. Te zbitki liter nie mają żadnego znaczenia. To bełkot, którym organizacja chce walczyć z analfabetyzmem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2021

Popularność programów informacyjnych w regionach. „Fakty” najsilniejsze w województwie opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu – analiza Wavemakera

Choć pandemia napędziła zapotrzebowanie na informacje, widownia głównych wydań programów newsowych największych nadawców lekko się skurczyła w I kwartale 2021 r. „Wiadomości” i „Fakty” z różnym powodzeniem radzą sobie w poszczególnych województwach Polski. Program TVP najwięcej stracił w dolnośląskim, a zyskał w pomorskim, podczas gdy TVN-u – mocno tracił w lubuskim, a zyskiwał w opolskim. „Wydarzenia” Polsatu osłabiły się w minionym kwartale w większości województw, za to mocno zyskały w mazowieckim – pokazuje analiza Wavemakera na podstawie danych Nielsena.