Kim jest internetowy łowca promocji? Badanie Cloud Technologies
  • 0
  • 3
21.11.2018

Kim jest internetowy łowca promocji? Badanie Cloud Technologies

Tegoroczny czarny piątek przypada 23 listopada. Kim jest internetowy łowca okazji? Na to pytanie odpowiedź próbowała znaleźć firma Cloud Technologies. Przeanalizowała ona kilkadziesiąt milionów anonimowych profili e-konsumentów, by sprawdzić, czym się charakteryzują i czego szukają osoby polujące na wyprzedaże.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45631 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Janusz Kamiński

3 miesiące temu

Nie dziwi się, że te akcje są ciekawe dla kobiet. :)

21 listopada 2018

20 listopada 2018