Kikkoman wybiera Mediaplus - Marketing przy Kawie
Kikkoman wybiera Mediaplus
  • 0
  • 1
4.07.2024

Kikkoman wybiera Mediaplus

Marka japońskich sosów sojowych Kikkoman rozpoczęła współpracę z Mediaplus International. Za działania mediowe w Polsce będzie odpowiadała należąca do Group One agencja mediowa Mediaplus Warsaw.

Współpraca z Mediaplus International obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii TV na dziewięciu rynkach: w Polsce, Francji, we Włoszech, w Hiszpanii, Holandii, Szwecji, Norwegii, Szwajcarii i Austrii.

Mediaplus odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnych marki Kikkoman w Europie od kwietnia tego roku. Kampanie będą zarządzane centralnie z House of Communication w Monachium we współpracy z lokalnymi ekspertami z poszczególnych lokalizacji Mediaplus.

Wartość europejskiego budżetu mediowego obsługiwanego przez Mediaplus wynosi około siedmiu milionów euro. Pierwsza wspólna kampania zostanie uruchomiona jeszcze tej zimy. Jej celem będzie zwiększenie świadomości i widoczności marki oraz sprzedaży oferowanych przez nią produktów na rynku europejskim. Przyszłe kampanie telewizyjne będą koncentrować się na strategii marki, pozycjonując sosy sojowe Kikkoman jako przyprawę w każdej kuchni.

Przejęcie obsługi mediowej Kikkoman na dziewięciu rynkach europejskich odbyło się bez przetargu. To poszerzenie dotychczasowej współpracy niemieckiej agencji Mediaplus, która obsługuje na rynku niemieckim Kikkoman Trading Europe GmbH od kilku lat.

  • 1
Kikkoman pod opieką Mediaplus

Kikkoman pod opieką Mediaplus

4 lipca 2024

3 lipca 2024