W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji – ukazała się książka „Marketing Automation” Grzegorza Błażewicza
  • 0
  • 3
29.06.2021

W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji – ukazała się książka „Marketing Automation” Grzegorza Błażewicza

W książce „Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy. Krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2021

Polacy w social media 2021. Analiza SentiOne

Ze wszystkich serwisów społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka – wynika z analizy SentiOne. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugi co do popularności jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2021

Koniec obostrzeń dla gastronomii. Czy Polacy chętnie wrócili do restauracji? Wyniki badania

Z końcem kwietnia po pół roku zamknięcia rząd podjął decyzję o częściowym zniesieniu obostrzeń dla gastronomii. Od 15 maja zaczęły działać ogródki, a 28 maja nastąpiło pełne otwarcie. Jak to przełożyło się na odwiedziny w lokalach? Placeme, firma specjalizująca się w usługach typu location intelligence przygotowała analizę ruchu w gastronomii w okresie styczeń 2020 – czerwiec 2021 r.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2021

Szybki wzrost sektora odzieżowego dzięki popularyzacji trendu athleisure – pokazuje ranking BrandZ 2021

Według rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za 2021 r. marki odzieżowe znalazły się w gronie najszybciej rosnących uczestników zestawienia. Stało się to za sprawą klientów, którzy chętnie uzupełniali szafy o ubrania w stylu athleisure, czyli ubrania sportowe do noszenia na co dzień (z ang. athletic – sportowe, leisure – czas wolny). Opublikowane wyniki wskazują, że w ciągu ostatniego roku kategoria odzieży zwiększyła wartość o 53%, wyprzedzając pierwszą dziesiątkę marek z segmentu mediów i rozrywki i plasując się na drugim miejscu, za markami technologicznymi.

28 czerwca 2021