Kiepskie wyniki Nike po rozpoczęciu kampanii z udziałem Colina Kaepernicka - Marketing przy Kawie
Kiepskie wyniki Nike po rozpoczęciu kampanii z udziałem Colina Kaepernicka
  • 0
  • 1
11.09.2018

Kiepskie wyniki Nike po rozpoczęciu kampanii z udziałem Colina Kaepernicka

3 września marka Nike rozpoczęła kampanię z udziałem Colina Kaepernicka. O amerykańskim sportowcu zrobiło się głośno, gdy podczas hymnu narodowego przed meczami klęczał, by zaprotestować przeciw rasowej nierówności i brutalności policji. Firma Morning Consult zbadała, jak zaangażowanie do kampanii kontrowersyjnego zawodnika NFL wpłynęło na ocenę marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2018

10 września 2018