Kiepskie wyniki Nike po rozpoczęciu kampanii z udziałem Colina Kaepernicka
  • 0
  • 1
11.09.2018

Kiepskie wyniki Nike po rozpoczęciu kampanii z udziałem Colina Kaepernicka

3 września marka Nike rozpoczęła kampanię z udziałem Colina Kaepernicka. O amerykańskim sportowcu zrobiło się głośno, gdy podczas hymnu narodowego przed meczami klęczał, by zaprotestować przeciw rasowej nierówności i brutalności policji. Firma Morning Consult zbadała, jak zaangażowanie do kampanii kontrowersyjnego zawodnika NFL wpłynęło na ocenę marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47322 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 września 2018

10 września 2018