„Kiedy domy mają głos...” – Otodom z nową identyfikacją wizualną i kampanią wizerunkową - Marketing przy Kawie
„Kiedy domy mają głos...” – Otodom z nową identyfikacją wizualną i kampanią wizerunkową
  • 3
  • 4
6.09.2021

„Kiedy domy mają głos…” – Otodom z nową identyfikacją wizualną i kampanią wizerunkową

Od 6 września w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji emitowane są trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego spotkania z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i szczęśliwy związek. Start kampanii zbiega się z wprowadzeniem nowego logo i kompleksowej identyfikacji wizualnej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55601 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 września 2021

3 września 2021