Ruszyła świąteczna kampania T-Mobile - Marketing przy Kawie
„Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość” – świąteczna kampania T-Mobile
  • 1
  • 1
8.11.2024

„Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość” – świąteczna kampania T-Mobile

Ruszyła świąteczna kampania T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot ma inspirować do burzenia barier i otwierania się na innych. Przypomina również, że skupienie się na tym, co nas łączy, a nie co dzieli, pozwala znaleźć płaszczyznę porozumienia.

Świąteczny spot T-Mobile jest częścią międzynarodowej kampanii. Przenosi widzów we współczesny świat baśni. Opowiada historię dwóch dziewczynek, które – choć mieszkają w pozornie różnych światach – nawiązują przyjaźń. Dzieje się tak mimo dzielącej je szklanej ściany. Udowadniają, że nawiązywanie relacji jest możliwe nawet w niesprzyjających okolicznościach. T-Mobile chce w ten sposób nawiązać do przełamywania baniek informacyjnych.

Kulminacyjnym momentem spotu jest scena, w której dziewczynki wymieniają się świątecznymi prezentami. Jedna z nich wręcza drugiej cegłę, druga zaś w prezencie ofiaruje kamień. Te przedmioty to symbole ich wspólnego planu, którego celem jest zburzenie na zawsze dzielącej je szklanej ściany. Dziewczynki sięgają po prezenty i rzucają nimi w ścianę, by przełamać barierę.

W końcowej scenie kamera oddala się, ukazując, że dziewczynki znajdowały się w dwóch szklanych kulach ze śniegiem. To metafora społecznych barier, które sami sobie tworzymy, by oddzielić się od innych.

W T-Mobile chcemy łączyć ludzi i pokazywać, że warto przełamywać bariery, które mogą pojawiać się w naszych głowach. Angażujemy się w budowanie tolerancyjnego i bezpiecznego świata – bez nienawiści i dyskryminacji. Najnowsza kampania idealnie wpisuje się w tę filozofię, podkreślając, że stoimy po stronie tego, co jednoczy ludzi – mówi Ulrich Klenke, head of brand w Deutsche Telekom.

Kampanię reklamową opracowała agencja MUW Saatchi & Saatchi Bratysława. Działania będą realizowane w dziesięciu krajach europejskich, w których obecna jest Grupa Deutsche Telekom. Reżyserem filmu jest wielokrotnie nagradzany Alex Feil. Muzykę skomponowało studio Supreme Music.

W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji oraz kinie, na nośnikach OOH, w internecie, social mediach i w punktach sprzedaży operatora. Adaptację kampanii opracował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

  • 1
Świąteczna kampania T-Mobile

Świąteczna kampania T-Mobile

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2024

7 listopada 2024