Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry
  • 1
  • 3
26.10.2022

Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry

Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, sponsor drużyny FC Barcelona, rozpoczyna kampanię, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń „Un dia de partit”. Są także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorzy marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen. Z okazji meczu z drużyną Bayern Monachium (26 października) stworzono także wersję w języku niemieckim. Polski napastnik mówi w niej, że jest fanem Barcy.

Osią najnowszej kampanii Cupry są kibice i piłkarze katalońskiej drużyny sponsorowanej przez markę. Ważna jest też jedna z najbardziej kultowych przyśpiewek wykonywanych na stadionie Camp Nou. W opublikowanym filmie występują członkowie klubów kibica FC Barcelony. Wspólnie wykonują utwór „Un dia de partit” („Dzień meczu”) w L’Auditori de Barcelona.

Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, spośród których wybrano pięćdziesięciu kibiców. Do produkcji marka zaangażowała także piłkarzy:

  • ambasadorów marki Cupra – napastnika Ansu Fatiego i bramkarza Marca-André Ter Stegena;
  • innych zawodników – Roberta Lewandowskiego, Andreasa Christensena i Alejandro Balde’a.

Piosenka wykonywana jest w dwóch językach:

  • po katalońsku, tak jak śpiewają ją kibice na Spotify Camp Nou;
  • w języku niemieckim, z okazji meczu 26 października 2022 z klubem Bayern Monachium.

Najnowsza kampania marki Cupra skierowana jest przede wszystkim do fanów katalońskiego klubu. To ludzie, którzy nigdy nie przestają wierzyć i wspierać swojej drużyny. Co więcej, inspirują innych pasją do piłki nożnej – mówi Antonino Labate, dyrektor ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji, Cupra.

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z globalną agencją kreatywną &Rosàs. Dyrektorami kreatywnymi projektu zostali Isahac Oliver i María Cerdán. Kierownictwo artystyczne nad kampanią objął Xavi Mauri. Film został wyreżyserowany przez Pola Penasa. Za jego produkcję odpowiadał Jordi Solé oraz studio Intricate Productions.

  • 3
Kibice i piłkarze FC Barcelona w spocie marki Cupra

Kibice i piłkarze FC Barcelona w spocie marki Cupra

Kibice i piłkarze FC Barcelona w spocie marki Cupra
Kibice i piłkarze FC Barcelona w spocie marki Cupra

26 października 2022

25 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2022

Konferencja IAB HowTo: SEM – optymalizacja biznesu w niepewnych czasach

„IAB HowTo: SEM in uncertain times” to piąta odsłona wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami. Podpowiedzą także, jak optymalizacje mogą przełożyć się na wymierne korzyści biznesowe. Wydarzenie odbędzie się 26 października 2022 r. w formule stacjonarnej, w Centrum Konferencyjnym West Gate w Warszawie.