KFC promuje ofertę, udostępniając gry na Snapchacie
  • 0
  • 2
12.10.2016

KFC promuje ofertę, udostępniając gry na Snapchacie

Marka KFC po raz kolejny sięgnęła po Snapchata, kreując serię czterech minigier nawiązujących do stylistyki znanej z konsoli wideo. Zabawa została uzupełniona o zadania kreatywne, których rozwiązania pozwolą użytkownikom walczyć o nagrody. Kampania promuje ofertę 4 Smaki Świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2016

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2016

Zdrowy jak... Polak? Badanie ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa Polaków (58%) jest zadowolona ze swojego stanu zdrowia. Za największe zagrożenia dla zdrowia respondenci uważają palenie tytoniu oraz stres. Wprawdzie preferowanym źródłem informacji zdrowotnej jest lekarz rodzinny, jednak 3/4 respondentów przyznaje, że korzysta z Internetu w poszukiwaniu takich informacji. Co dziesiąty Polak podejmuje decyzję o własnym leczeniu bez konsultacji z lekarzem – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

11 października 2016