KFC powierza planowanie mediów w USA Wieden + Kennedy – swojej agencji kreatywnej
  • 0
  • 0
25.05.2018

KFC powierza planowanie mediów w USA Wieden + Kennedy – swojej agencji kreatywnej

Marka KFC powierzyła obsługę mediową Wieden + Kennedy. Firma jest jej agencją kreatywną od 2015 r. Od stycznia 2017 r. do tej pory planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Spark Foundry (Publicis Groupe).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2018

XII edycja Superbrands Polska zakończona

33 marki otrzymały tytuły Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Nagrodę honorową przyznano Janinie Ochojskiej za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym. Olgę Tokarczuk wyróżniono za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym. Tytuł Culture.pl Superbrand otrzymała też Cyfrowa Biblioteka Narodowa Polona za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.