KFC dziękuje Borysowi i zmienia zdjęcie profilowe na Facebooku
  • 0
  • 1
7.01.2020

KFC dziękuje Borysowi i zmienia zdjęcie profilowe na Facebooku

Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa – młodego miłośnika jedzenia serwowanego w restauracjach Colonela Sandersa – zdecydowała się mu podziękować.

6 stycznia 2020 r. marka zmieniła zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa. Z kolei chłopak równo rok temu – 6 stycznia 2019 r. – jako swoje zdjęcie profilowe na tym portalu ustawił właśnie kubełek KFC.

Marka zmieniła zdjęcie bez żadnych wyjaśnień. Wywołało to tysiące reakcji. Post udostępniono ponad 5 tys. razy.  Zareagowało na niego blisko 50 tys. użytkowników, a niemal 7,5 tys. zostawiło komentarze. Osoby komentujące (ale też niektóre media) podejrzewały ingerencję hakerską. Jak uspokaja KFC, wszystko było zaplanowane.

Jeszcze tego samego dnia pojawił się kolejny post, wyjaśniający akcję „Dzięki, Borys”. Pomysł i kreacja kampanii: agencja McCann Worldgroup.

  • 1
KFC dziękuje Borysowi

„Dzięki, Borys” – KFC zmieniło zdjęcie profilowe na Facebooku

KFC ŚCIEMNIA

2 miesiące temu

Bzdura, to był atak hakerski. Bo ten chłopak pisał z osobami z konta KFC. W internecie są zrzuty ekranu rozmów.

7 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
7.01.2020

Zakupy online zależą od wieku kupującego. Raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie – pokazuje raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”, wydany przez Digitree Group. Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online. Punktem wspólnym jest natomiast ogólny wzrost świadomości i wyedukowania e-klienta. Tendencja ta jest zauważalna u wszystkich, bez względu na wiek.