Ketchup Squad w kampanii reklamowej marki Kotlin
  • 2
  • 1
15.05.2018

Ketchup Squad w kampanii reklamowej marki Kotlin

Kotlin rozpoczął kampanię reklamową. Zaprezentował w niej Ketchup Squad, czyli sześcioro superbohaterów. To postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki.

Tydzień temu kanały marki Kotlin w mediach społecznościowych zostały przejęte przez nieznanych sprawców. 15 maja okazało się, że rzekomy atak hakerski to teaser kampanii reklamowej. Pod maskami ketchupowych złoczyńców skrywali się nowi bohaterowie marki – Ketchup Squad.

Ketchup Squad tworzą: Pan Pomidor, Pani Pikantna, Pani Fit, Pan Pomysłowy, Pan Wysmakowany i Pan Entuzjazm. Każdy członek zespołu symbolizuje poszczególne cechy ketchupów.

W spocie telewizyjnym Ketchup Squad ratuje zakochaną parę, której podczas grillowania zabrakło ketchupu. W komunikacji internetowej można poznać bliżej wszystkich członków grupy. Będą oni prezentowani w serii krótkich wywiadów filmowych. Członkowie squadu będą aktywni na profilu facebookowym marki przez cały rok.

W ramach głównej kampanii telewizyjnej emitowany będzie 30-sekundowy spot, a także 3 spoty 5-sekundowe. Jednocześnie działania prowadzone będą w serwisach VoD, a także na Facebooku, Instagramie i YouTube. Przygotowano również nową stronę internetową. Ketchup Squad będzie obecny dzięki materiałom POS w punktach sprzedaży.

  • Kreacja: Agencja 2012
  • Dom mediowy: Starcom
  • 1

15 maja 2018

  • 5
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2018

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w ramach kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa, którzy do tej pory nie wymienili pieca na proekologiczny. Akcja przypomina, że od 1 września 2019 r. palenie węglem i drewnem będzie w stolicy Małopolski zakazane. Za łamanie przepisu grozić będą dotkliwe kary finansowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2018

Mniej, czyli lżej. Na czym polega trend technologicznej odnowy? Raport GfK Polonia i Clue PR

Dążenie do doskonałości ma swoją cenę. I to niemałą. Również w świecie cyfrowym, w którym do niedawna perfekcję oznaczały idealna forma i niezawodność. Ostatnio podejście konsumentów się zmienia – wynika z raportu GfK Polonia i Clue PR. Zaczynamy odczuwać przesyt technologią. 83% badanych dobrze się czuje w miejscach bez zasięgu, a ponad połowa mogłaby zrezygnować z 2–3 urządzeń, ponieważ rzadko ich używa. Wkraczamy w czas technologicznej odnowy?