Ketchup Squad w kampanii reklamowej marki Kotlin
  • 2
  • 1
15.05.2018

Ketchup Squad w kampanii reklamowej marki Kotlin

Kotlin rozpoczął kampanię reklamową. Zaprezentował w niej Ketchup Squad, czyli sześcioro superbohaterów. To postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44951 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 maja 2018

  • 5
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2018

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w ramach kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa, którzy do tej pory nie wymienili pieca na proekologiczny. Akcja przypomina, że od 1 września 2019 r. palenie węglem i drewnem będzie w stolicy Małopolski zakazane. Za łamanie przepisu grozić będą dotkliwe kary finansowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2018

Mniej, czyli lżej. Na czym polega trend technologicznej odnowy? Raport GfK Polonia i Clue PR

Dążenie do doskonałości ma swoją cenę. I to niemałą. Również w świecie cyfrowym, w którym do niedawna perfekcję oznaczały idealna forma i niezawodność. Ostatnio podejście konsumentów się zmienia – wynika z raportu GfK Polonia i Clue PR. Zaczynamy odczuwać przesyt technologią. 83% badanych dobrze się czuje w miejscach bez zasięgu, a ponad połowa mogłaby zrezygnować z 2–3 urządzeń, ponieważ rzadko ich używa. Wkraczamy w czas technologicznej odnowy?