KER uznała reklamę Tigera za niezgodną z Kodeksem etyki reklamy. W odpowiedzi Maspex stworzył standardy komunikacji marketingowej w Grupie
  • 0
  • 1
6.10.2017

KER uznała reklamę Tigera za niezgodną z Kodeksem etyki reklamy. W odpowiedzi Maspex stworzył standardy komunikacji marketingowej w Grupie

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła liczne skargi, jakie wpłynęły na internetową reklamę napoju Tiger, opublikowaną 1 sierpnia. Uznała ją za niezgodną z Kodeksem etyki reklamy. Firma, odpowiadając na skargi, przedstawiła dokument „Standardy komunikacji marketingowej w Grupie Maspex”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2017