KER rozpatrzyła skargi na reklamy jogurtu Loveyo i napoju Devil
  • 0
  • 4
22.07.2013

KER rozpatrzyła skargi na reklamy jogurtu Loveyo i napoju Devil

Internetowa reklama napoju energetycznego Devil oraz reklama zewnętrzna mrożonego jogurtu Loveyo nie mieszczą się w ramach przyjętych norm etycznych i przekraczają dopuszczalne granice. Takie opinie wydała Komisja Etyki Reklamy po rozpatrzeniu wniesionych skarg.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

www.mk-narrator.pl

8 lat temu

Czy nie o to chodziło?

Nie dość, że prymitywne to... mało oryginalne.
http://www.mmwroclaw.pl/433002/2012/11/26/dajemy-za-darmo-ci-puszki-wybrano-super-chamleta?category=news

Ciekawe czy ta sama Agencja;)

22 lipca 2013