- 1
- 3
„Każdy fach w ręku” – OLX promuje kategorię „Usługi”
OLX rusza z kampanią promującą kategorię „Usługi”. W centrum narracji znajduje się rodzina, której codzienność i mieszkanie zmieniają się na przestrzeni lat. Jednocześnie reklama przedstawia OLX jako miejsce, gdzie zawsze można znaleźć odpowiedniego fachowca, niezależnie od etapu życia.
Celem kampanii „Każdy fach w ręku” jest pokazanie, że w kategorii „Usługi” na OLX każdy znajdzie potrzebne wsparcie niezależnie od okazji – od generalnego remontu po szybkie naprawy i codzienne usterki. W spocie śledzimy historię rodziny, której dom i codzienność zmieniają się na przestrzeni lat.
– Cyklinowanie, wymiana instalacji czy tapetowanie to techniczne hasła, ale w rzeczywistości stoją za nimi ważne momenty – tworzenie przestrzeni, w której toczy się codzienne życie. W kampanii chcieliśmy pokazać emocje, które często im towarzyszą. Taki kierunek przyjęliśmy nie tylko dla kategorii „Usługi”. Jest to element szerszej strategii komunikacyjnej marki OLX – podkreśla Bartosz Ślusarz, marketing consultant w OLX.
Kampania obejmuje emisję w telewizji, radiu oraz kanałach digitalowych. Za ideę kreatywną i realizację TVC odpowiada agencja Przestrzeń. Spot wyprodukował Warsaw Production, a wyreżyserowali Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak. Materiały digital przygotował Space Cat.
- 2





