„Każdy fach w ręku” – OLX promuje kategorię „Usługi”- Marketing przy Kawie
„Każdy fach w ręku” – OLX promuje kategorię „Usługi”
  • 1
  • 3
6.10.2025

„Każdy fach w ręku” – OLX promuje kategorię „Usługi”

OLX rusza z kampanią promującą kategorię „Usługi”. W centrum narracji znajduje się rodzina, której codzienność i mieszkanie zmieniają się na przestrzeni lat. Jednocześnie reklama przedstawia OLX jako miejsce, gdzie zawsze można znaleźć odpowiedniego fachowca, niezależnie od etapu życia.

Celem kampanii „Każdy fach w ręku” jest pokazanie, że w kategorii „Usługi” na OLX każdy znajdzie potrzebne wsparcie niezależnie od okazji – od generalnego remontu po szybkie naprawy i codzienne usterki. W spocie śledzimy historię rodziny, której dom i codzienność zmieniają się na przestrzeni lat.

– Cyklinowanie, wymiana instalacji czy tapetowanie to techniczne hasła, ale w rzeczywistości stoją za nimi ważne momenty – tworzenie przestrzeni, w której toczy się codzienne życie. W kampanii chcieliśmy pokazać emocje, które często im towarzyszą. Taki kierunek przyjęliśmy nie tylko dla kategorii „Usługi”. Jest to element szerszej strategii komunikacyjnej marki OLX – podkreśla Bartosz Ślusarz, marketing consultant w OLX.

Kampania kategorii „Usługi” OLX – „Każdy fach w ręku”

Kampania kategorii „Usługi” OLX – „Każdy fach w ręku”

Kampania obejmuje emisję w telewizji, radiu oraz kanałach digitalowych. Za ideę kreatywną i realizację TVC odpowiada agencja Przestrzeń. Spot wyprodukował Warsaw Production, a wyreżyserowali Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak. Materiały digital przygotował Space Cat.

  • 2
Kampania kategorii „Usługi” OLX

Kampania kategorii „Usługi” OLX

Kampania kategorii „Usługi” OLX

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 października 2025

3 października 2025

2 października 2025