Każde życie ma swoją wartość - rusza kampania społeczna Fundacji Hospicyjnej
  • 0
  • 1
26.02.2008

Każde życie ma swoją wartość – rusza kampania społeczna Fundacji Hospicyjnej

Podczas piątkowej konferencji prasowej zaprezentowane zostały główne założenia rozpoczynającej się w pierwszych dniach marca kampanii społecznej pod hasłem "Każde życie ma swoją wartość".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

a

14 lat temu

kampania w próżni

Niestety kampanii cel oczywiście piękny, ważny i popieram, ale... pod hasłem zmiany nastawienia, opinii pod pięknymi cytatami kampania ma jeden cel - zbiera pieniądze. Więc szumne hasło że "coś chcemy zmienić" wydaje mi się to lekkim nadużyciem.
Zwłaszcza, że nie kampania reklamowa zmieni zły wizerunek hospicjów, domów starości czy opiekuńczo-pielęgnacyjnych... może ten wizerunek najwyżej zmienić rzeczywistość. a w tej chwili rzeczywistosc jest taka że są to miejsca zaniedbane, smutne, brudne. gdzie nie tworzy się ludziom ciepła, domu, nie daje się opieki...a bliscy chorej osoby żyją w strachu że zdjęcia poniżanej starszej osoby obiegną internet, telewizję i przogram typu Uwaga...

26 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
26.02.2008

Budżety prasowe w rękach zespołu nowej spółki Off-line

Działalność rozpoczyna podmiot specjalizujący się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w prasie – spółka Off-line. Dla rynku prasowego (czytelników, klientów i domów mediowych) oznacza to m. in. lepszą jakość reklamy w prasie, możliwość wykorzystania przez marketerów nowych narzędzi planistycznych oraz dostęp do wiedzy wyspecjalizowanych ekspertów i profesjonalnej obsługi na każdym etapie współpracy.