„Każda kropla ma znaczenie” – kampania marki Kropla Beskidu
  • 1
  • 1
2.04.2021

„Każda kropla ma znaczenie” – kampania marki Kropla Beskidu

Marka Kropla Beskidu (The Coca-Cola Company) rozpoczęła kampanię reklamową, w której informuje o swoich działaniach na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Hasło prowadzonych aktywności to: „Każda kropla ma znaczenie”.

Marka zachęca także konsumentów do używania wody w oszczędny sposób, zwłaszcza w kontekście utrzymującego się od lat zagrożenia suszą w Polsce. W telewizji oraz Internecie można oglądać spot ukazujący dziewczynkę zbierającą wodę, co ma podkreślać, jak ważne jest jej oszczędzanie, również z myślą o przyszłych pokoleniach.

Hasła umieszczone na butelkach wody oraz w spocie odzwierciedlają działania, które Kropla Beskidu podejmuje w swojej codziennej działalności w celu ochrony zasobów wodnych i środowiska naturalnego.

Nowy spot można oglądać od 1 kwietnia w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania będzie widoczna również na YouTube, w mediach społecznościowych oraz jako display. Dodatkowo działania prowadzone będą w sklepach.

  • Kreacja: 2012 Agency
  • Reżyseria: Arni Asgeirsson
  • Produkcja: Oto Film
  • Działania w kanale internetowym i mediach społecznościowych: LiquidThread
  • Planowanie z zakup mediów: Mediacom
  • 1
Kropla Beskidu

Kropla Beskidu przekonuje: „Każda kropla ma znaczenie”

2 kwietnia 2021

1 kwietnia 2021