Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avonu na Dzień Kobiet
  • 1
  • 2
1.03.2021

Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avonu na Dzień Kobiet

„Niech Cię usłyszą!” – to hasło nowej kampanii Avonu, która jest częścią globalnej strategii „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że ich historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania. Ambasadorkami akcji zostały wokalistki Kayah i Mery Spolsky.

Katalog Avon 3/2021 z sesją zdjęciową z udziałem Kayah i Mery Spolsky pojawił się 1 marca. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych i prasie.

Jak pokazuje badanie* przeprowadzone przez Avon wśród 8 tys. kobiet z całego świata, w tym z Polski, 68% respondentek znajduje siłę w historiach innych kobiet, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i inspirują je tym samym do działania. To pozwala im uwierzyć, że one także mogą przezwyciężyć trudności i żyć tak, jak sobie wymarzą.

Dlatego marka Avon w ramach kampanii „Niech Cię usłyszą!” uruchomiła stronę www.watchmenow.avon.com. Dziewczyny (i nie tylko) dzielą się tam swoimi przeżyciami oraz piszą, co napędza je do działania, z czego są dumne i czego chcą od życia. Za każdą dopisaną historię Avon przekaże dolara na swoje kampanie wspierające zdrowie i bezpieczeństwo kobiet.

W ramach akcji powstały specjalne spoty, w tym z instruktażem, jak korzystać z aplikacji do udostępniania historii. Będzie można je obejrzeć na stronie www.avon.pl oraz w serwisie YouTube.

Koncepcją kreatywną kampanii oraz za współpracą z influencerami zajęła się agencja Labcon. Zakup mediów – agencja mediowa Starcom. Aktywacja w social media – marka Avon. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

*Badanie konsumenckie „My Story Matters”, przeprowadzone w lutym 2020 r. na reprezentatywnej grupie 8 tys. kobiet na zlecenie firmy Avon

  • 2
Kayah i Mery Spolsky

Avon, Kayah i Mery Spolsky na Dzień Kobiet zachęcają do dzielenia się historiami

Avon, Kayah i Mery Spolsky na Dzień Kobiet zachęcają do dzielenia się historiami

1 marca 2021

26 lutego 2021