Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności kampanią „Every body needs love!”
  • 1
  • 2
18.08.2022

Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności kampanią „Every body needs love!”

Kaufland w najnowszej kampanii propaguje pozytywne podejście do swojego ciała i zdrowia oraz akceptację własnego wyglądu. Hasłem przewodnim działań jest zdanie „Every body needs love!”. Sieć hipermarketów promuje markę własną – Bevola.

Kierując się ideą ruchu body positive, Kaufland stworzył kampanię, w której chce:

  • przekonać Polaków do pełnej akceptacji własnego wyglądu;
  • szerzyć myśl związaną z tym, że każde ciało zasługuje na miłość, troskę i uwagę.

Dbanie o skórę i włosy za pomocą kosmetyków to pierwszy krok do afirmacji siebie, a w konsekwencji – również do dobrego samopoczucia.

Kampania rozpoczęła się 18 sierpnia premierą spotu promocyjnego. Film pojawił się na profilach firmy w mediach społecznościowych: na YouTube, TikToku, Facebooku i Instagramie oraz w szeroko pojętym digitalu.

Do współpracy przy projekcie zaproszono słynących z samoakceptacji i dystansu do siebie influencerów. Polscy tiktokerzy: Dwukolorowa, Ewokracja i Stuknięty Mikka będą publikować na swoich profilach oraz profilu Kaufland Polska materiały odnoszące się do tematu ciałopozytywności.

Pokażą m.in. problem hejtu wyglądu, z którym według badań, spotkał się średnio co trzeci użytkownik wirtualnej przestrzeni. Częścią całej akcji będą także konkursy.

W kampanii Kaufland promuje markę własną – Bevola. Obejmuje ona produkty do higieny oraz pielęgnacji twarzy, skóry i włosów dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.

Spot został przygotowany przez Kaufland Polska we współpracy z agencją Kalicińscy oraz domem produkcyjnym Feelmovie.

  • 2
Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności i promuje markę własną kosmetyków

Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności i promuje markę własną kosmetyków

Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności i promuje markę własną kosmetyków

18 sierpnia 2022