Kaufland z wakacyjną kampanią pod hasłem: „Gdzie tanie lato na bogato mam?"
  • 1
  • 2
15.07.2022

Kaufland z wakacyjną kampanią pod hasłem: „Gdzie tanie lato na bogato mam?”

Działania promocyjne obejmują m.in. wodne billboardy, banery w wybranych miejscach na plażach oraz promo-teamy. Kampania wspierana jest działaniami w telewizji, radiu oraz na profilach sieci w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2022

Reklamodawcy skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – najnowsze badania IAB Europe

98% reklamodawców uważa, że zakup powierzchni reklamowej w środowisku mediów cyfrowych wysokiej jakości jest ważny. 92% reklamodawców woli wydawać swój budżet reklamowy u dostawców, którzy przestrzegają standardów branżowych. IAB Europe opublikowało wyniki nowego badania. Zapytano w nim reklamodawców o ich obawy związane z jakością reklamy cyfrowej oraz o ich stosunek do standardów branżowych i różnego rodzaju powierzchni reklamowych.

14 lipca 2022