Kaufland wybrał Leo Burnett Warsaw do obsługi strategiczno-kreatywnej - Marketing przy Kawie
Kaufland wybrał Leo Burnett Warsaw do obsługi strategiczno-kreatywnej
  • 0
  • 0
13.12.2017

Kaufland wybrał Leo Burnett Warsaw do obsługi strategiczno-kreatywnej

Przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland wygrała agencja Leo Burnett. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55601 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 grudnia 2017

12 grudnia 2017