„Smak nostalgii w Kauflandzie”: kampania - Marketing przy Kawie
Kaufland nawiązuje w nowej kampanii do nostalgii za latami dziewięćdziesiątymi
  • 1
  • 1
4.07.2024 Aktualizacja:

Kaufland nawiązuje w nowej kampanii do nostalgii za latami dziewięćdziesiątymi

„Smak nostalgii w Kauflandzie” zabiera klientów w lata dziewięćdziesiąte. Odwołuje się do pozytywnych skojarzeń, jakie budzi epoka sprzed trzech dekad i chce przyciągnąć różne pokolenia klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lipca 2024