- 1
- 2
Kaufland i Marek Własny – brand hero promujący linię K-Stąd Takie Dobre
5 listopada Kaufland rozpoczyna kampanią wizerunkową promującą linię ponad 400 produktów marki własnej K-Stąd Takie Dobre. Sieć przypomina, że najlepsze smaki rodzą się z autentyczności, a nie z trendów. Bohaterem kampanii jest Marek Własny – uosobienie jakości, zaufania i tradycji, który nie poddaje się modom.
Kampania wprowadza do polskich domów i ekranów Marka Własnego: bohatera nietuzinkowego i spokojnego, który w świecie szybkich trendów i kulinarnych eksperymentów wybiera to, co naprawdę ważne: smaki dzieciństwa. Marek Własny – z imieniem i nazwiskiem będącym świadomą grą słów – to indywidualista, koneser i opiekun polskiej kuchni. Postać, która świadomie decyduje się na własną drogę, prowadzącą do serca polskiego stołu. I przekonuje, że obie te rzeczy zapewniają produkty marki K-Stąd Takie Dobre.
Marek Własny ma uosabiać wartości marki Kaufland: autentyczność, wierność klasyce i dbałość o jakość
Jego historia prezentowana w spotach ukazuje go jako stałego w wyborach, niezależnego i świadomego konsumenta.
Marki własne stanowią ważny element strategii produktowej Kauflandu
Odpowiadają za ponad 13% całkowitego asortymentu sieci. W ramach oferty artykułów dostępnych pod marką własną K-Stąd Takie Dobre! znajduje się ponad 400 produktów m.in. z kategorii:
- nabiał,
- produkty suche,
- dania gotowe,
- słodycze.
Właśnie na nich skupi się długofalowa kampania. Kaufland podkreśla, że wszystkie produkty jego marki własnej wyprodukowane są w Polsce. Receptury produktów są dobierane tak, aby oddać charakter polskich tradycji kulinarnych i smaków dzieciństwa. Ponadto grafika opakowań, której inspiracją są polskie motywy regionalne, ma podkreślać lokalny charakter marki.
Kampania z Markiem Własnym będzie obecna w telewizji oraz mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Space of Ad, a za produkcję filmów Papaya Films.


