Katarzyna Zielińska w świątecznej odsłonie kampanii marki Kasia
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 0
4.12.2018

Katarzyna Zielińska w świątecznej odsłonie kampanii marki Kasia

„Podziel się kawałkiem szczęścia” to hasło kampanii reklamowej margaryny Kasia (Upfield Polska). Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Zielińska.

Poprzez akcję „Podziel się kawałkiem szczęścia” chcemy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i świąteczną radością z tymi, którzy tego najmocniej potrzebują, niosąc jednocześnie realną pomoc w postaci wsparcia finansowego oraz obdarowania placówek symbolicznym ciastem, które zwykle obecne jest na każdym świątecznym stole – wyjaśnia Błażej Błasiak, brand manager marki Kasia.

Kampania prowadzona jest w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne), prasie (m.in. „Claudia”, „Elle”, „Dobre Rady”) oraz w Internecie (Facebook, YouTube, Instagram). Wykorzystano również działania z influencerami, w punktach sprzedaży i galeriach handlowych (ekrany IMS, radio i POS oraz billboardy). Kampania potrwa do 23 grudnia.

Kreację przygotowała agencja OS3, która wygrała przetarg na obsługę marki. Nad działaniami pracowali:

  • Michał Kobierzewski, executive creative director,
  • Paweł Wojtak, art & studio director,
  • Adam Rudzki, copywriter,
  • Erwin Baranowski, art director,
  • Bartosz Gąsiorowski, strategy director,
  • Maciej Hilt, business development director,
  • Patrycja Krajewska, account manager.

Zakupem mediów zajął się Mindshare.

4 grudnia 2018