W.Kruk z kampanią na swoje 185-lecie - Marketing przy Kawie
Katarzyna Nosowska ambasadorką marki W.Kruk
  • 0
  • 1
21.10.2025

Katarzyna Nosowska ambasadorką marki W.Kruk

Katarzyna Nosowska została ambasadorką marki W.Kruk. Autorska kolekcja biżuterii Pełnia powstała w jubileuszowym roku 185-lecia.

Unikalność i autentyczność to wartości, które W.Kruk podkreśla w jubileuszowym roku 185-lecia, zapraszając do współpracy Katarzynę Nosowską. Artystka, autorka tekstów łączy rockowe brzmienia z wrażliwością.

Pełnia ma kojarzyć się z tym, co idealne i doskonałe, odzwierciedla motyw kuli. Nazwa kolekcji symbolizuje duchową, wewnętrzną integralność.

– Pełnia to życie w zgodzie z sobą – bez oceny, bez presji, doceniając to, kim jesteśmy. Wypełniają nas radości, ale i smutki, uniesienia, ale i lęki. Dopełniają nas spotkane w życiu osoby. Spełniamy się w swoich pasjach. Poczucie pełni jest akceptacją wszystkiego, co w sobie nosimy, zrozumieniem sprzeczności i przyjęciem różnorodności, która nas wyróżnia – mówi Katarzyna Nosowska.

W kampanii występuje syn artystki, Mikołaj Krajewski. Jego obecność w opowieści podkreśla relację każdego z nas z drugim człowiekiem, bliskość i odrębność w jednym. Wskazuje również na inkluzywny charakter biżuterii i przesłania.

Autorską kolekcję marki ma m.in. Martyna Wojciechowska.

Katarzyna Nosowska była ambasadorką takich marek, jak:

Katarzyna Nosowska ambasadorką W.Kruk

Katarzyna Nosowska ambasadorką W.Kruk

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 października 2025

  • 2
  • 1
  • 0
20.10.2025

Kampania organizacji Applia skierowana do właścicieli starszego AGD – „Zmień na lepsze”

Kampania „Zmień na lepsze” jest inicjatywą Związku Producentów AGD Applia skierowaną do konsumentów, którzy wciąż korzystają ze starszego sprzętu. Jej celem jest zachęcenie Polaków do refleksji nad użytkowanym w domach sprzętem – nie tylko pod względem sprawności technicznej, ale też codziennego komfortu, zużycia energii i realnego wpływu na środowisko. Kampania sugeruje, że sprzęt w naszych domach może działać lepiej – dla nas i dla planety.

17 października 2025