Katarzyna Herman twarzą największej kampanii reklamowej marki Flora
  • 0
  • 1
19.01.2007

Katarzyna Herman twarzą największej kampanii reklamowej marki Flora

22 stycznia pod hasłem „Sekrety kobiecych serc” rusza największa kampania realizowana dla marki Flora. Po raz pierwszy od momentu pojawienia się na polskim rynku produktów Flory do działań marketingowych zdecydowano się pozyskać Ambasadora Marki. Do współpracy zaproszono Katarzynę Herman, znaną widzom między innymi z roli w serialu „Magda M.”

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2007

GE Foundation dla młodzieży w Polsce i na Węgrzech - program Life Skills for Employability

Firma GE przeznaczy 1, 8 milionów dolarów na 3-letni program edukacyjny Life Skills for Employability (GE LSE) realizowany przy współpracy z organizacją International Youth Foundation (IYF). Program kształtujący umiejętności osobiste, społeczne i zawodowe obejmie docelowo 10 000 uczniów i 400 nauczycieli w Polsce i na Węgrzech. W trwającej właśnie fazie pilotażowej inicjatywa kierowana jest do 9 szkół zawodowych i technicznych w Gdańsku i Łodzi oraz 15 szkół zawodowych i średnich w Nagykanizsa i Zalaegerszeg na Węgrzech.