Kasztelan wprowadził brand hero i ruszył z kampanią „Racz waść wpaść” - Marketing przy Kawie
Kasztelan wprowadził brand hero i ruszył z kampanią „Racz waść wpaść”
  • 2
  • 4
20.07.2020

Kasztelan wprowadził brand hero i ruszył z kampanią „Racz waść wpaść”

Rozpoczęła się kampania piwa Kasztelan, pod hasłem „Racz waść wpaść”. Wprowadza ona do komunikacji brand hero. Dwa spoty prezentują wariant Jasne Pełne znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki tego piwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lipca 2020

17 lipca 2020