„Kasztelan. Duma tej ziemi” – nowa wizualizacja marki - Marketing przy Kawie
„Kasztelan. Duma tej ziemi” – nowa wizualizacja marki
  • 0
  • 1
8.05.2006

„Kasztelan. Duma tej ziemi” – nowa wizualizacja marki

Piwo Kasztelan od kwietnia ma nową etykietę. Zarówno Kasztelan Jasne Pełne, jak i Kasztelan Mocne, zaprezentowały się w szlachetnej kolorystyce złota i purpury, stanowiącej tło dla wizerunku polskiego szlachcica, umieszczonego na opakowaniach tego tradycyjnego, polskiego piwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2006